Dječja skupina LEPTIRIĆILEPTIRIĆI
Leptirići su sve naj,
vole igru, učenje i svoj kraj.
Nama ništa nije teško,
usvajamo nova znanja i to vrlo vješto.
Sada nas najviše zanima
zašto doktorica stetoskop ima?
Je li čaroban pečat što ga medicinska sestra daje,
boji li se veterinar psa što laje?
Kako vatrogasac vatru gasi,
zna li frizerka koliko je na glavi vlasi?
Ima li svaki kuhar svoj tajni recept,
zašto učiteljica svima ne daje pet?
Koliko su teški majstorovi alati...
toliko je stvari koje želimo znati.
O zanimanjima se uz igru najbolje uči,
tko zna što u nama čuči?
Ima među nama možda i budućih veterinara,
prodavača, slastičara, frizera ili zubara.
Imamo još puno vremena dok to sve ne postanemo
i najbitnije je da što duže djeca ostanemo.
Zato, uživamo u crtanju, pjevanju, vježbanju i igrama
i tu nema mjesta brigama.
U proteklom razdoblju u našoj skupini bilo je zabavno i vrlo zaposleno. U dogovoru s djecom, odlučili smo da će nam teme interesa biti zanimanja i životinje. Poseban interes vladao je za zanimanja pa smo, osim provlačenja teme kroz svakodnevne aktivnosti, imali nekoliko vrlo uspješnih suradnji s roditeljima. Tada su nas posjetili i svoja zanimanja prezentirali – liječnica, medicinska sestra, pčelar i tattoo majstor. Također, posjetili smo i Vatrogasnu postaju Rijeka, gdje nam je naš roditelj prezentirao zanimanje vatrogasca i izgled vatrogasne postaje. Osim toga, otišli smo u Minipolis u Zagrebu i imali priliku okušati se na jedan dan baviti se raznim zanimanjima. Nastavno na sve aktivnosti na tu temu, strukturirani su prigodni centri u prostoru hodnika i sobe dnevnog boravka. Naravno, sve smo popratili zapisima dječjih izjava, plakatima i fotografijama. U narednom razdoblju planiramo i dolazak majke kozmetičarke i frizerke.
Temu životinja potkrijepili smo proučavanjem enciklopedija, čitanjem slikovnica, aktivnostima pjevanja s pokretom, imitativnim igrama, šetnjama i promatranjem životinja u našoj neposrednoj okolini, a sredinom proljeća planiramo odlazak u Prirodoslovni muzej.
Osim navedenog, kod djece smo poticale razvoj samostalnosti, samopouzdanje, razvoj životno-praktičnih vještina, razvoj vještina potrebnih za polazak u školu, razvoj govora i izražavanja na razne načine i tako dalje.
Kao i do sada, nastavljamo planiranje aktivnosti osluškivanjem dječjih želja, potreba i interesa za sretno odrastanje u vrtiću.